Handelsbetingelser gældende for PRMR ApS/Cafeministeriet.

 

BESTILLING
Alle bestillinger imødeses i god tid. Der er ikke indgået bindende aftale mellem de 2 parter, før kunden har modtaget bekræftelsesmail på ordren.

Forespørgsler og ønsker kan drøftes på mail mad@cafeministeriet.dk eller tlf. 98194050 Bestilling til afhentning samme dag skal ske via webshop senest på dagen inden kl. 12:00. Ved senere bestilling, kontakt os på mail mad@cafeministeriet.dk eller tlf. 9819 40 50.

BETALING
Cafeministeriet modtager betaling med Dankort, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Maestro, Mastercard og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når du aflægger din ordre.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Cafeministeriet bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

LEVERING
Der tilbydes ikke levering, med mindre andet er aftalt.

Din bestilling skal afhentes hos Cafeministeriet, Møllegade 19, 9000 Aalborg indenfor de aftalte tidsrammer. Oplys dit bestillingsnummer ved afhentning.

AFBESTILLING
Ønsker De at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør det som udgangspunkt ske ved, at fremsende en e-mail med mærket ” Afbestilling ” til mad@cafeministeriet.dk Afbestilling af mad skal ske skriftligt, senest 24 timer før afhentning. Ved afbestilling med mindre end 24 timer, kan der opkræves 50% af beløbet. Afbestilling senere end 12 timer før opkræves det fulde beløb

FORTRYDELSESRET
Levering af mad er ikke omfattet af fortrydelsesretten. Jf. Forbrug.dk

REKLAMATIONSRET
Reklamationsretten er gældende, hvis man opdager en fejl eller mangel ved varen. Da fødevarer er begrænset af holdbarhedsdato, imødeses eventuelle reklamationer hurtigst muligt og senest inden to dage efter, fejlen eller manglen er konstateret.

PERSONLIGE OPLYSNINGER
Personlige oplysninger som angives til Cafeministeriet opbevares forsvarligt i elektronisk format og er kun tilgængelige for betroede Cafeministeriet medarbejdere.
Vi indsamler kun de oplysninger, der er nødvendig for at levere den ønskede ydelse.

Der gemmes ingen konto- eller kreditkortoplysninger i forbindelse med elektronisk betaling. Al data-kommunikation ved elektronisk betaling sker via en Epay betalingsserver, og med størst mulig sikkerhed via en krypteret SSL-forbindelse efter forskrifter fra NETS.

ANDET
Vi tager forbehold for trykfejl, udsolgte varer samt force majeure.

Information om indhold af allergener i vores retter kan fås ved henvendelse til Cafeministeriet.

Som kunde har du altid de rettigheder, der fremgår af Forbrugerstyrelsens regler. Hvis et køb henvises til Forbrugerstyrelsens klagenævn, retter vi os efter nævnets anbefaling.